Strategie marketingowe - kiedy złożyć zamówienie na dodatki?
środa, lutego 03, 2021Co poniektóre strategie zezwalające na skuteczną reklamę to łączenie psychologiczno-uczuciowe klienta za pośrednictwem estetyki (filmów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (osób sławnych lub znanych w korzystny sposób), pokazów (testów, prób, dowodów). Przesłanie powinno wykorzystać odpowiedni moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Klient rozpoczyna zachowywać w pamięci przesłanie, kiedy jest ono bez ustanku powtarzane - na przykład za pomocą akcesoriów typu technologia antybakteryjna. W reklamie należy być szczerym, bo oszustwo tworzy u konsumentów frustrację.
Powoduje, że czuje się on niepoprawnie i prowadzi do uczuć depresyjnych, jakie mogą nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje dużo przypadków, wypada, w następstwie tego być ostrożnym i uczciwym, co daje lepsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, iż każda reklama musi dokonać praktycznej propozycji konsumentowi. Propozycja ma obowiązek wyróżniać się od konkurencji (przewaga konkurencyjna. Ma obowiązek ona być na tyle atrakcyjna, że wpłynie na pełny rynek docelowy produktu.
0 komentarze