Directresponse.pl
czwartek, lipca 21, 2016Nikt nie ubóstwia, kiedy tak właściwie film w telewizji gwałtownie zostaje powstrzymany przez blok reklam. Jednakowoż jeszcze znacznie bardziej irytujące bywają reklamy www. Niestety, w internecie wszystkie chwyty są dozwolone. Albo prawie wszystkie… Promocje, jakie rozpraszają naszą profesjonalną uwagę czy też blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w powierzchni www jest niesłychanie krytykowana, a powiązane strony kiepsko na tym wychodzą. Dlatego każda szanująca się korporacja rezygnuje z tego typu praktyk. Denerwująca reklama w Internecie na pewno nie świadczy o profesjonalizmie, wskutek tego rozpocznij współpracę ze zawodowcami - Directresponse.pl. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które gwałtownie wypełniają cały ekran komputera. Są w stanie również uciekać przed kursorem myszy, albo przypominać komunikat o błędzie. Czasem stosuje się także metodę łączenia z jedną stroną internetową www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to istotne nadużycie technologii Flash. To tylko parę propozycji, z których korzystają oszuści. Lecz o wiele gorszym problemem jest piractwo. Co poniektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak naprawdę programy szpiegowskie. Mogą też spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego rodzaju działanie są już absolutnie nielegalne. Jakim sposobem widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa też niebezpieczna.
0 komentarze